تعمیرگاه خودرو مزدا | معرفی تعمیرگاه خودرو مزدا 09125101633 در مزدا شاپ ضمانت بهترین قیمت
تعمیرگاه خودرو مزدا
مزدا شاپ قصد دارد به منظور بهبود و اقدام کمک کننده به شما مشتریان عزیز تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای به شما معرفی کند و شما را در جریان قرار دهد - شما میتوانید با لینک بر روی تعمیرگاه خودرو در تهران از مطالب مهم و ارزشمند ما با خبر و در ارتباط باشید.
مزدا یکی از شرکت های خودرو سازی بزرگ در جهان است که در کشور ژاپن قرار دارد . در حقیقت مزدا یک شرکت سهامی مهم ماتسودا که با نام تجاری مزدا معرفی میشود و دفتر مرکزی آن در شهر هیروشیما در کشور ژاپن است.
باید بدانید که این نوع تعمیرگاه های مزدا همیشه برای رضایت مشتریان خود از قطعات اصل و فابریکی استفاده میکنند و این ضمانت را به رانندگان می دهند که همگی این قطعات توسط معتبرترین شرکت مزدا تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است. همین امر سبب میگردد که رانندگان خودروهای مزدا برای تعمیر خودروی خود به این تعمیرگاه های معتبر و با سابقه مراجعه کنند و هرگز خودروی خود را در اختیار افراد و تعمیرگاه های دیگر قرار نمی دهند. 09125101633
به شما توصیه می کنیم در صورت رضایت از تعمیرگاه های مزدا این مراکز را به دیگر دوستان خود نیز معرفی کنید تا آنها هم بتواند از خدمات این نوع تعمیرگاه ها استفاده کنند و امینت برای خودرو و سرنشینان فراهم بکنند.
در سال های آخر دهه 1970 این کمپانی محصولات جدید از جمله مزدا 323 و مزدا 626 به بازار جهانی عرضه کرد. یکی از شرکت ها که توانسته با کمپانی مزدا وارد معامله بشود گروه بهمن است که از سال 1338 به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا با ظرفیت 200 کیلوگرم و بعد از آن در سال 1350 به ساخت و مونتاژ انواع وانتهای مزدا که شامل مدلهای 1000 و مدل 1600 است پرداخت.
شرکت بهمن از آن زمان به مونتاژ خودروهای مزدا ادامه داده و در سال 1378 سواری مزدا 323F و 323SL را تولید کرد. بعد ازآن با ارائه سواری مزداFL 323 تا سال 1386 در پنج تیپ و با موتور 1600 سیسی توانست فروش خود را بالا ببرد و خط مونتاژ سواری زیبای خود مزدا 3 با موتور 2000 سی سی را از شرکت ژاپنی گرفته و آن را در سه تیپ عرضه بکند.
تعمیرگاه خودرو همان طور که از اسمش مشخص است محلی برای تعمیر و سرویس خودرو در زمان خرابی قطعات آن است. در این محل افراد با تجربه با کمک دستگاه ها عیب و ایرادهای خودرو را پیدا و اقدام به تعمیر آنها می کنند. می توان گفت که کارهایی که در این تعمیرگاه خودرو مزدا برروی خودرو انجام می گردد عبارتند از :
1-بررسی و تعویض روغن موتور
2-تعویض فیلتر هوا و قرار دادن فیلتر جدید
3-عوض کردن شمع های خراب
4-تعمیر و بررسی موتور از هر جهت
5-تعویض تسمه تایم و بررسی گیربکس خودرو
اینها تعدادی از کارهایی است که در تعمیرگاه های مزدا بر روی خودرو انجام میشود. این تعمیرات در قسمت موتوری، سیستم برقی ، بدنه خودرو و سایر قسمت ها انجام می گردد.
البته باید بدانید که در این تعمیرگاه ها مکانیک ها هرکدام در زمینه ای از خودرو تخصص خاص دارند و می تواند قسمت های مربوط به تخصص خود را تعمیر کنند. امروزه بیشتر تعمیرگاه ها دارای ابزارآلات کاربردی و تجهیزات پیشرفته به روز دنیا هستند که می تواند در بالا بردن کیفیت کار و همچنین جلب زیاد مشتری برای تعمیرگاه تاثیر خوبی داشته باشند.
زمانی که همه این خدمات به صورت درست و منظم انجام بشود و سبب رضایت مشتری گردد ، این امر باعث میشود که رانندگان با رضایت کامل برای دفعات بعدی نیز به تعمیرگاه خودرو مزدا مراجعه کند.
امروزه هنرستان ها با قرار دادن رشته مکانیک در کنار بقیه دروس سعی کرده اند تا دانش آموزان را با خودرو و قطعات اصلی و چگونگی تعمیر آنها آشنا کنند تا در آینده تعمیرکاران با تجربه ای برای تعمیر خودرو بشوند.
تعمیر خودرو های امروزی با خودروهای قدیمی فرق دارد چرا که تغییرات زیادی در قطعات و حتی نحوه قرارگرفتن آنها ایجاد شده است. به دلیل وجود خودروهای فراوان در خیابان ها و جاده ها و عوامل طبیعی و خرابی جاده ها و ترافیک سنگین که باید ترمز و کم سرعت خودرو صورت بگیرید متاسفانه باعث شده است که قطعات خودرو زودتر از موقع تعیین شده دچار خرابی و یا به طور کامل از بین بروند .
بنابراین وجود تعمیرگاه خودرو مزدا برای تعمیر و تعمیرات قطعات حساس خودرو این روزها ضروری و لازم می آید که برای هر خودرویی باید به صورت کاملا اصولی انجام شود. این را در نظر داشته باشید بردن خودرو به تعمیرگاه های که تخصص و افراد مجرب در تعمیر خودروهای امروزی می تواند باعث شود که هزینه های سنگین تری را برای تعمیر خودرو پرداخت کنید. قبل از بردن خودرو خود به تعمیرگاه ها حتما در مورد امکانات و تجهیزات این مراکز و با تجربه بودن تکنسین های تعمیرگاه های مزدا اطلاعات کافی به دست بیاورید. وجود یک تعمیرگاه سالم همراه با تکنسین های مجرب ضامن سلامتی کامل خودرو خواهد بود.
مزدا شاپ قصد دارد به منظور بهبود و اقدام کمک کننده به شما مشتریان عزیز تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای به شما معرفی کند و شما را در جریان قرار دهد - شما میتوانید با لینک بر روی تعمیرگاه خودرو در تهران از مطالب مهم و ارزشمند ما با خبر و در ارتباط باشید.
تیم مزدا شاپ به شما مشتریان عزیز سعی دارد تعمیرگاه های مجاز را معرفی کند و صرفا فقط جهت کمک به شما دوستان عزیز.
همواره باید این را به خاطر داشته باشید که خودرو خود را نزد متخصص آن ببرید ، خودروهای مزدا به دلیل اهیمت و حساسیت بالا قطعات نیاز است که در مراکز و تعمیرگاه های مخصوص این نوع خودروها تعمیر گردد. اما این نوع تعمیرات مربوط به قسمت های موتور مزدا، کنترل و تنظیم فرمان و تایرها، تعمیر و تعویض قطعات جلوبندی مزدا و یا تعمیر دیگر قطعات آنها است ، تعمیرگاه تخصصی خودرو مزدا این نوع خدمات را به مشتریان و صاحبان خودروهای مزدا ارائه می دهند.
توضیحات سایت ویکی پدیا در مورد گروه بهمن در سایت مزدا شاپ :
گروه بهمن
نام تجاری | bahman group |
---|---|
نوع | سهامی عام |
صنعت | |
بنا نهاده | 1331 |
دفتر مرکزی | تهران، ایران |
مدیر عامل اجرایی | بیوک علیمرادلو |
رئیس هیئت مدیره | جمشید ایمانی |
افراد کلیدی | امور قراردادها |
محصولات | خودرو، کامیون، کامیونت، موتورسیکلت، مینیبوس، موتور بنزینی، موتور برقی |
خدمات | خدمات پس از فروش |
درآمد | 5٫752 میلیارد ریال (2008) |
تعداد کارکنان | 6000 نفر |
زیرمجموعهها | صنایع ریختهگری ایران بهمن دیزل بهمن موتور بهمن لیزینگ سیبا موتور ایران دو چرخ طراحی و ساخت قطعات صنایع ایران شاسی ساز ایران توسعه قوای محرکه تیوان خودروسازی آسنا |
وبگاه |
گروه بهمن شرکت صنایع خودروسازی، پتروشیمی و انرژی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در زمینه صنعت خودروهای سواری، تجاری و موتورسیکلت، صنایع انرژی و پتروشیمی همچنین سرمایهگذاری مالی فعالیت میکند. این شرکت فعالیت خود را در سال 1331 با نام ایران خلیج کو در زمینهٔ ترابری دریایی آغاز کرد.
تاریخچه[ویرایش]
گروه بهمن فعالیت خود را با بهثبترساندن شرکت ایران خلیج کو و با سرمایه اولیه 600 هزار ریال در شانزدهم بهمن ماه 1331 آغاز کرد. این شرکت در 7 سال نخست، در زمینهٔ ترابری دریایی فعالیت داشت.
این شرکت در سال 1338 نخستین محصول خود را با عنوان وانت سه چرخ مزدا تولید کرد و نام شرکت به کارخانه خودروسازی مزدا تغییر یافت. در سال 1363 وانت مزدا 1600 به مرحله تولید رسید و این شرکت به ایران وانت تغییر نام داد.
شرکت ایران وانت در سال 1378، به شرکت هلدینگ در حوزههای تولید خودرو، بازرگانی و سرمایهگذاری با عنوان «گروه بهمن» تغییر یافت و تولید خودروهای سواری مزدا را در دستور کار خود قرار داد و منجر به تولید مزدا 323 در سال 78 شد. گروه بهمن در سال 82 تولید وانت مزدا 2000 را آغاز کرد.
در سال 1383 با هدف تولید کامیونهای سبک، نیمهسنگین، سنگین و مینیبوس، با تاسیس شرکت بهمن دیزل (B.D.C) و تولید کامیونتهای برند ایسوزو ژاپن تولید خودروهای تجاری را آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی بازار این گونه خودروهای تجاری را در اختیار گرفت.
در سال 1384، گروه بهمن با راهاندازی خط مونتاژ خودروی سواری پاجرو دو دیفرانسیل تحت برند میتسوبیشی ژاپن وارد بازار خودروهای SUV شد. در سال 1385 نخستین سری از خودروهای ون مسافربری با نام نارون با کاربریهای متنوعی نظیر جابهجایی مسافر، ترابری بار و آمبولانس را تولید نمود. این شرکت در سال 1386 در راستای توسعه و گسترش محصولات خود همگام با فناوری روز جهان، تولید مزدا 3 و همچنین شرکت "سیبا موتور" فعالیت خود در زمینه تولید انواع "کشنده" و "کامیونت" را آغاز کرد. "سیبا موتور" تولید و فروش انحصاری "کشندههای تک و جفت محور"، "شاسی کامیون" و "کامیونت FAW " را در ایران برعهده دارد.
در سال 1388 با بهکارگیری تجارب فنی چندین ساله در زمینه خودرو، موفق شد وانت کاپرا در دو مدل تکدیفرانسیل و دودیفرانسیل و مینیبوس ایسوز ژاپن با نام سحر را تولید کند. در سال 90 نیز محصول دیگری با نام مزدا2 به خط تولید گروه بهمن افزوده شد. همچنین این شرکت با آغاز همکاری با شرکت FAW توانست سواری B50 را در سال 92 تولید و عرضه کند، این در حالی است که نسخه فیس لیفت آن را با نام بسترن B50F در سال 93 عرضه کرد.
گروه بهمن در سال 95 با رویکردی جدید به بخش خصوصی( مجموعه قطعه سازی کروز )ُ واگذار شد و ماموریت اصلی این شرکت، پوشش نیازهای بازار ترابری با رویکرد تولید وسایل نقلیه از دوچرخ تا 18 چرخ، در قالب شرکتهای ایران دوچرخ، بهمن موتور، سیبا موتور و بهمن دیزل است و نقش موثری در صنعت خودرو به ویژه در بخش خودروهای کار و تجاری ایفا نماید.
واحد کاربریسازی شرکت بهمن دیزل در اواخر سال 96 شروع به کار کرد و با تجهیز سالن تولید و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز به طراحی و ساخت انواع کاربریها، مطابق با سفارش مشتریان در حال فعالیت میباشد.[1] این شرکت همچنین توانست طی سالهای 96 محصول سواری B30 و در سال 97 هاوال H2 و شاسی بلند H9، محصولات شرکت گریت وال را به بازار عرضه کند. گروه بهمن با وجود مشکلات ناشی از تحریمها در سال 98 کامیونت و مینیبوس شیلر را بومیسازی کرد.[2]
گروه بهمن در سال 1400 اولین SUV تولید داخل به نام دیگنیتی پرایم را عرضه کرد. پس از آن در سال 1400 SUV فیدلیتی پرایم در دو مدل 5 و 7 نفره را عرضه کرد. در سال 1401 نیز با معرفی دو محصول ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ قرار است سبد محصولات خود را تنوع ببخشید. در حوزه تجاری نیز با در سال 1400 مدرن ترین و پرقدرت ترین کشنده به نام امپاور و در سال 1401 کشنده FAW 460 را عرضه کرد. گفتنی است گروه بهمن علاوه بر خودرو در حوزههای انرژی و سرمایهگذاری مالی مشغول به فعالیت میباشد.
گروه بهمن نخستین شرکت خودروساز در کشور است که موفق به اخذ لوح سبز از سازمان حفاظت محیط زیست و گواهینامه IMS (نظام یکپارچه مدیریت) شدهاست.[3]
تجمعات و شکایت مشتریان[ویرایش]
در سومین تجمع خریداران خودروهای هاوال در مقابل شرکت بهمن موتور که با جمعیتی در حدود 100 نفر برگزار شد، نمایندگان این مشتریان اقدام به جمع آوری امضا برای شکایت از این شرکت خودروساز به 3 نهاد نظارتی نمودند. این شکایت نامه خطاب به وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تعزیرات حکومتی نوشته شد:
ما خریداران خودروهای بسترن بی30 و هاوال اچ2 از بهمن موتور به جهت افزایش غیر متعارف قیمت اتومبیل، عدم تحویل خودرو و همچنین استفاده نادرست از شرایط نابسامان بازار، شکایت داریم. [4][5] [6]
تخلفات در قیمت گذاری[ویرایش]
شرکت بهمن خودروهای "فیدلیتی" و "دیگنیتی" که در بازار چین به ترتیب تحت برند Jetour X70 و Dongfeng ix5 با قیمتی بین 10 تا 13 هزار دلار و 12 تا 15 هزار دلار به فروش میرسند را حتی با دلار 50 هزار تومانی (درحالی که دلار نیمایی دریافت کرده است)، حداقل 3 برابر به مصرف کنندگان ایرانی می فروشد.[7][8][9] این شرکت در سال 1400 هم بابت پرونده تخلف گرانفروشی، نزدیک به 13800 میلیارد تومان توسط تعزیرات جریمه شده است. [10][11] [12]
خدمات پس از فروش[ویرایش]
شرکت مزدا یدک (MYC) در سال 1360 توسط گروه بهمن (ایران وانت سابق) که خود تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود، بهصورت «سهامی خاص» تاسیس و طبق تصمیم مجمع عمومی به «سهامی عام» تبدیل گردیدهاست. از سال 1370 مجدداً مالکیت شرکت مطابق تصمیم شورای اقتصاد به گروه بهمن، مالک و موسس آن محول گردید. همچنین مزدا یدک از سال 1380 به ایجاد و توسعه خدمات سیار اقدام کرد.
شرکت مزدا یدک در سال 1396 با آغاز فعالیت سهامدار جدید به سازمان فروش و خدمات پس از فروش تغییر یافت و فعالیت خود را در غالب یک شرکت مجزا و زیر مجموعه گروه بهمن شروع کرد.
همچنین سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال 98 طرحهای "موبایل سرویس[13] و نرمافزار موبایل (موبایل اپ)[14] را راهاندازی کردهاست.
محصولات[ویرایش]
سواری[ویرایش]
- مزدا 323 (1379 تا 1386) توقف تولید
- مزدا 3 (1386 تا 1389) توقف تولید
- مزدا 3 نیو (1387 تا 1398) توقف تولید
- بسترن بی50 (1392 تا 1393) توقف تولید
- بسترن بی50اف (1393 تا 1396) توقف تولید
- بسترن بی30 (1396 تا 1398) توقف تولید
- مزدا 3 نیو (هاچ بک) (1389 تا 1390) توقف تولید
- مزدا 2 (1390 تا 1392) توقف تولید
- فیدلیتی (1400 تاکنون)
- دیگنیتی (1399 تاکنون)
- ریسپکت (1401 تاکنون)
وانت (پیکاپ)[ویرایش]
- مزدا بی2000 (1378 تا 1396) توقف تولید
- ایسوزو دی مکس (1389 تا 1394) توقف تولید
- کاپرا 1 (1389 تا 1396) توقف تولید
- وانت کارا تک کابین و دو کابین (1393 تاکنون)
- کاپرا 2 (1395 تاکنون)
- وانت کارو (1398 تاکنون)
- اینرودز (1401 تاکنون)
SUV[ویرایش]
- میتسوبیشی پاجرو (1384 تا 1386) توقف تولید
- لندمارک وی7 (1393 تا 1395) توقف تولید
- هاوال اچ2 (1397 تا 1398)
- فیدلیتی (1399 تا کنون) (در دو نوع هفت نفره و پنج نفره)
- دیگنیتی (1399 تا کنون)
- هاوال اچ9 (2018) توقف تولید
کامیون و کامیونت[ویرایش]
- کامیونت 5/2 تن NMR85E
- کمپرسی FVZ
- کامیونت شیلر 6 تن
- کامیون ایسوزو FVR
- کامیونت ایسوزو 5/2 تن NKR77
- کامیونت ایسوزو 8/4 تن NPR75m
- کامیونت ایسوزو 6 تن NPR75K
- کامیون ایسوزو FVZ
- کامیونت 6و8.5تن فورس
- تایگر وی 6 تن و 8 تن
- کامیون کشنده جفت محور J6
- شاسی کامیون CA3250
- کامیون کشنده تک محور J6
- کامیون کشنده تک محور امپاورBD500
مینیبوس[ویرایش]
- مینیبوس ایسوزو سحر
- مینی بوس مکسوس
- شیلر
موتور سیکلت[ویرایش]
- آزما 125
- آزما 150
- آزما 200
- آرشیا 125
- آرشیا 150
- آرشیا 200
- سه چرخه برقی
- XY150-10B EFI